maandag 16 januari 2012

Golden Globes 2012

Gisteren werd in Los Angeles de rode loper uitgerold voor de Golden Globes 2012. Zoals gewoonlijk ging de meeste aandacht naar jurken die er gedragen werden en niet naar de genomineerde films. Ik nam snel even een kijkje naar alle jurken en toon jullie mijn 5 favorieten. 

Nr 1: Angelina Jolie 
Angelina Jolie draagt een jurk van Versace en een Christian Louboutin clutch.
Ik vind het prachtig hoe zij haar clutch en rode lippen koos als het perfecte accessoire bij deze jurk.

NR 2: Charlize Theron

Charlize Theron draagt een jurk van Dior, gecombineerd met Givenchy schoenen. 
Ik vind het een speelse jurk, die ze nog een extra 'girly' touch geeft met de haarband.

NR 3: Sarah Hyland 
Sarah Hyland draagt een jurk van Dolce & Gabbana.
Ik vind het een mooie kanten jurk, die ze nog wat extra klassen geeft met haar kapsel.

NR 4:  Jenna Dewan
Jenna Dewan draagt een jurk van Maria Lucia Hohan, juwelen van Irene Neuwirth en een clutch van Judith Leiber.
Ik vind het een prachtige jurk en de accessoires passen perfect bij het kleed. Ze slaagt er zelfs in om alle aandacht naar haar te trekken, terwijl haar knappe hubby naast haar staat.

NR 5: Nicole Richie
Nicole Richie draagt een jurk van Julien MacDonald en een clutch uit haar eigen sieradenlijn:' House of Harlow'
Ik vind het een kleed dat al erg opvalt en zou dus niet en armbanden, en oorbellen en een ring dragen.


En nu ga ik maar eens verder leren, op mijn examen gaan ze spijtig genoeg geen vragen stellen over de Golden globes jurken en wie het ontworpen heeft, jammer!


Kisses Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress