donderdag 19 januari 2012

Outfit: Vintage shirt

Gisteren ging ik voor de eerste keer naar T2 of think twice in Leuven. Ik had echt super veel geluk, gisteren werden alle stuks  verkocht voor €1. Ik kocht 2 hemdjes, een rok en een blazer voor de BF. Vandaag draag ik 1 van de 2 hemdjes. Ik heb er super veel complimentjes over gekregen en dat is wel leuk als je weet dat dit maar €1 kost. De kindjes van men stage zeiden zelfs: 'Ooh Ellen je bent vandaag zo mooi.' En je weet de waarheid komt uit een kindermond, of misschien willen ze gewoon goed bij mij staan.



ik draag: blazer: zara, hemd: T2, Jeans:/ en schoenen: /



Kisses Ellen

7 opmerkingen:

  1. Het hemdje is mooi, staat je goed! Ik ben een echte fan van T2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. De kindjes hebben gelijk !!!

    Groetjes

    Http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stop blogging, please. this blog is a joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. If that's your reaction okay. But please dare to put your name at your reaction.
      It's kind of lame to post something like that anonymous.

      Kisses Ellen

      Verwijderen
    2. if you think this blog is a joke, why did you take time to post a comment? it's a free country and she has the right to post whatever she likes!=)
      you are pathetic!

      ellen, keep up the good work! ♥

      sweet kisses L.

      Verwijderen
  4. Oke ik kan er weer op hehe! Heel mooi blousje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress