dinsdag 7 februari 2012

20 years Louboutin

Louboutin, beter bekend als de schoenen met de rode zool, wordt 20 jaar. Ik kan me nog goed herinneren de eerste keer dat ik deze schoenen zag in een aflevering van ' sex and the city', ik was meteen verkocht.... Tot ik het bijhorende prijskaartje zag. Maar ooit koop ik mijn paar louboutins, voor een speciale gelegenheid bijvoorbeeld. I wanna marry with some Louboutins on my feet. Een meisje mag dromen hé of hopen dat de BF wat wils sponsoren. Maar ik was dus aan het vertellen over 20 jaar Louboutin, speciaal voor deze gelegenheid ontwierp het merk enkele speciale modellen voor hun 'Capsule Collection: 20 Shoes for 20 Years'.
 The Alta Dentelle
The Armadillo Bride

The Bois Dore

The Daf Booty Tag

The Havana Woman Trash

The Highness Tina

The Icone A Clous

The Isabelle

The Isolde

The Lady Gres

The Neuron

The Pensee

The Pigalove

The Pluminette

The Rose Du Desert

The Sea.nn Girl

The Bow Bow

The Copte

The Troisronds

The Unzip Booty




Mijn favorieten zijn: The Unzip Booty, The Troisronds, The Neuron, The Lady Gres, 

The Icone A Clous, The Bow Bow, The Bois Dore en The Armadillo Bride. ( Een kleine hint voor de BF, ik verjaar in Maart hé lieverd.)

Wat zijn jouw favorieten en bezit je al een paar Louboutins? 

Kisses Ellen




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress