woensdag 8 februari 2012

Layers to the rescue

Brr, wat is het toch koud buiten. De temperaturen blijven overdag onder de 0°c en ik heb het gevoel alsof ik mijn neus al verloren heb. Deze dagen kom ik niet buiten zonder de nodige laagjes: 2 topjes, t-shirt met lang mouwen, bloesje, 2 truien en een jas. Ik weet het, ik ben echt iemand die het snel koud heeft en met deze temperaturen overdrijf ik graag eens met mijn laagjes. Het voordeel is dat men na deze koude tijd weer kan vragen' ben je afgevallen?', eeuh jaja, ik ben een paar laagjes kwijt. Een echt voorbeeld in laagjes dragen is de de dame achter de manrepeller. Ik toon je even wat ik bedoel.








En om ons nog even allemaal jaloers te maken, een filmpje van haar kleerkast.... I want, want, want !!!


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress