zaterdag 11 februari 2012

outfit: Living the world on the pink side

Eerder toonde ik jullie al wat inspiratiefoto's om mijn  roze blazer te dragen. Dinsdag ging ik voor een veilige combinatie van zwart met roze, maar vandaag wou ik voor eens iets anders gaan. Ik combineerde mijn groene t-shirt met mijn roze blazer. De zon die schijnt geeft me echt het gevoel dat het zomer is, als je de sneeuw even weg denkt, ik vond dat het wel tijd werd om wat felle kleurtjes te dragen. 





ik draag: blazer: kirilove by vero moda, shirt: vero moda, jeans: / , shoes: / 


Pink kisses 

Ellen

3 opmerkingen:

  1. Hei, juist je blog ontdekt. Leve Belgische bloggers :).
    Ja, die roze Kirilove blazer was een favoriet, nu ben ik wel voor de groene!

    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great coat! (:

    www.jessicajersey.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, de roze blazer met de groene trui, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress