zaterdag 18 februari 2012

Outfit: A touch of green

Vandaag was het een regenachtige dag en ik besloot daarom wat kleur te brengen in mijn outfit. Ik koos voor een simpel hemdje met strik en een jeans, maar ik vrolijkte dit op met wat groen. Mijn zus haar vinger is eindelijk uit het verband, dus heb ik terug iemand om foto's te trekken.
Maandag begint de krokusvakantie, voor vele onder jullie is het vakantie, maar ik moet naar mijn stage. De kinderen op mijn stage komen nu een hele week naar de opvang. Ik kijk al uit naar alle activiteiten die ik heb gepland.


                                 Ik draag: hemdje: only, vestje(1): WE, vestje(2): zara, jeans:/ , schoenen: pimkie

Ik wil ook graag met jullie het liedje delen waar ik al 2 dagen mee in mijn hoofd zit, ik vind het echt een super mooi nummer. Elke man zou dit eens voor zijn vriendin moeten zingen:




Kisses Ellen



3 opmerkingen:

  1. the black top is so cute! and i really love the green on you, great pics dear xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit, die groene kleuren zijn heel erg mooi en vind het grijze bloesje ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie vesten!! :)

    http://i-queenb.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress