vrijdag 30 maart 2012

Outfit: some red and blue








Afgelopen dagen was het een heerlijk lenteweertje in BelgiĆ«, maar vandaag is het al een stuk kouder. Echt jammer want ik werd al gewoon aan deze heerlijke temperaturen. Mijn zus zit nu in Barcelona en zij heeft daar nog steeds heerlijke weer, jaloers!! Deze outfit droeg ik afgelopen weekend, ik draag een jeans van Only, hemdje heb ik gekregen van mijn zus, en schoenen van Sacha. 


Vinden jullie dat mijn blog een nominatie waard is bij de Weekend blog awards, nomineer mij dan via deze site:  http://weekend.knack.be/lifestyle/weekend-blog-awards-nomineer-jouw-favoriete-blogs/game-4000073322438.htm  ( mijn blog url is: fashiontoimpress.blogspot.com )

Kisses Ellen

1 opmerking:

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress