dinsdag 6 maart 2012

outfit: there is no blue without orange

Bijna was het lente, maar op de laatste moment heeft moeder natuur zich bedacht en besloot om het terug wat kouder te maken, brr. Ik die dacht dat ik eindelijk mijn winterjas kon opbergen, had ik het even grondig mis. Zondag probeerde ik nog even zonder jas, het gevolg is 2 dagen keelpijn en een loopneus, maar gisteren en vandaag heb ik toch maar toegegeven aan de temperaturen en heb ik flink mijn winterjas gedragen. Deze foto's heb ik zaterdag getrokken, lucky me , toen was het nog warm en ging ik voor foto's zonder jas. Ik draag op de foto's, een jeanshemd en topje van H&M, broek van zara en schoenen van Pimkie.

 Kisses Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress