dinsdag 13 maart 2012

Outfit: yellow like the sun








Vandaag had ik eerst een hele dag les, maar vanavond vertrek ik naar Amsterdam!! Ik wou echt al super lang eens naar Amsterdam gaan en nu krijg ik dit cadeau van de BF voor mijn verjaardag die vrijdag komt. Dinsdag avond slapen we in het Qbic hotel en dan woensdag heb ik een hele dag om te shoppen!! Ik ben echt super blij dat de BF dit allemaal voor mij wilt doen, want hij haat echt shoppen. Donderdag breng ik dus zeker verslag uit  van mijn dagje in Amsterdam.Ik draag: jeans van H&M, topje van Jennifer, vestje van Zara en schoenen van Shoe discount.


Kisses Ellen

1 opmerking:

  1. Wauw, super! Zo lief van hem! ik ben 2 jaar geleden een dagje in Amsterdam geweest en 't is daar echt mooi. Als we het weerbericht mogen geloven ga je nog stralend weer hebben ook! Veel plezier daar =) x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress