donderdag 26 april 2012

Fashion Bloggers Shopping Night @ Smets Premium Store

Dinsdag ging ik naar de Fashion Bloggers Shopping Night in de Smets winkel. Als entertainment hadden zij enkele topbloggers uitgenodigd om de gasten enkele tips te geven voor lente/zomer looks en werden ook enkele gasten gestyled door oa: Tiany Kiriloff, Emma GelaudeImmiThe ModoholicsLuigi Pistorio en Lucie.
Toen ik tussen de kleren aan het kijken was, kwamen één van de meiden van the Modoholics en Lucie naar mij met de vraag of ze mij mochten stylen. Ik stemde meteen toe, altijd leuk om de mening van andere mensen te horen en dit is het resultaat:



Thanks Girls for the styling, ik vind het resultaat echt prachtig!!


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress