zondag 29 april 2012

Naf Naf preopening party

Donderdag was ik uitgenodigd om naar de vernieuwde winkel van Naf Naf in de Nieuwstraat te gaan kijken. 
Toen ik binnenkwam was ik meteen verwonderd door de inrichting, het geeft een huiselijke en warme sfeer. 
Zelf omschrijft men hun winkel als: ' De boetiek is opgevat als een plaats waar echt geleefd wordt. Waar een sterke, onafhankelijke vrouw zich thuis voelt. De bezoeker komt binnen in een sprookjesachtige,unieke wereld die de sfeer oproept van een gezellig interieur, met pittige toetsen die buiten de lijntjes kleuren. De inrichting straalt vrouwelijkheid, poëzie, raffinement en moderniteit uit en doet de collectie prima tot haar recht komen.' Ik denk dat zij hier perfect hebben omschreven wat het concept is en hoe ik mij voelde toen ik binnenstapte in de winkel.

Maar niet enkel de inrichting verbaasde mij, ook de kleren waren erg mooi en volgde volledig de trends.
Er hingen leuke broeken met prints, leuke t-shirts met een fluo accent, kanten t-shirts en toffe kleren in pastelkleuren.
Ook zijn er leuke basics aanwezig zoals t-shirts en topjes in allemaal basiskleuren.







Ook de kleedjes die er hangen zijn echt super leuk! Zeker geschikt voor mensen die naar een feest gaan of enkele laatstejaars die op zoek zijn naar hun perfecte promdress! 



Maar ook handtassen waren in overvloed aanwezig, enkele van mijn favorieten : 




In het midden van de winkel staat er een leuke kast met allemaal goodies in. Ze hebben er thee en chocolade, maar ook een leuke memory over schoenen van bekende ontwerpers. Ook voor de travellers onder ons zijn er leuke goodies aanwezig, leuk hoesje voor jouw paspoort of leuke naamkaartjes voor aan jouw koffer. 




Ik was echt onder de indruk van de winkel, hij nodigt echt uit om er rustig rond te kijken.
Het interieur en de kledij zijn perfect op elkaar afgestemd en zorgen voor een aangename en rustige sfeer.
Als je in Brussel bent is het zeker de moeite waard om eens binnen te springen!

Bedankt Media Mania dat ik erbij mocht zijn!

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress