zondag 22 april 2012

Outfit: comfy with my sneaker wedges




Lege balpennen, vroeg opstaan, printer die als een gek mijn samenvattingen afprint......
Je leest het goed, ik heb weer eens examen. Soms vind ik het wel makkelijk dat ik elke maand examen heb, zo zit de leerstof nog fris in mijn hoofd. Maar langs de andere kant is het soms wel veel elke maand examen, ik heb soms het gevoel dat ik alleen maar aan het leren ben. Maar we moeten erdoor.
Gisteren droeg ik weer eens een outfit met mijn River Island sneaker wedges, ze zitten zo makkelijk ik zou er mee kunnen slapen. Ik draag t-shirt van H&M, broek van Only, blazer van Zara en schoenen van River Island.
Ik ga nu maar eens verder leren, wish me luck!


Kisses Ellen


1 opmerking:

  1. Hoi Ellen, hoe hoog zijn de River Island wedges ? Ik zou me graag zo'n paar aanschaffen maar voor 4cm hoogte zou ik liever een ander paar zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress