zondag 1 april 2012

Outfit: I love the BF





Vrijdag waren de BF en ik 2,5 jaar samen. We gingen gezellig op restaurant om dit te vieren. 
Wanneer hij deze outfit zag, vond hij meteen dat ik er super uitzag. He's such a sweety!
Ik koos voor een iets stoerdere broek van de Zara, gecombineerd met een blazer van zara en een topje van H&M. 


Vinden jullie dat mijn blog een nominatie waard is bij de Weekend blog awards, nomineer mij dan via deze site:  http://weekend.knack.be/lifestyle/weekend-blog-awards-nomineer-jouw-favoriete-blogs/game-4000073322438.htm  ( mijn blog url is: fashiontoimpress.blogspot.com )




Kisses Ellen


2 opmerkingen:

  1. Ooh proficiat met jullie 'halve verjaardag' :-) Post snel nog eens 'n look met die River Island sneakers if you please, ben benieuwd en ik heb ze niet meer kunnen vinden in de winkel :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke broek! :) En congratz met de 2,5 jaar samen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress