zondag 13 mei 2012

Happy Mothersday

Gelukkige moederdag aan alle moeders en in het speciaal aan mijn mama! Mijn mama is er steeds voor mij geweest en heeft mij en mijn zus opgevoed als een alleenstaande moeder. Tijdens mijn puberjaren hadden we wel vaak ruzie en conflicten, maar nu komen we super goed overeen. We gaan vaak samen shoppen, samen gezellig een film kijken, .....
Mijn mama steunt mij in alles wat ik doe! Dank u mama om er steeds voor mij te zijn.






No one in the world can take the place of your mother.  Right or wrong, from her viewpoint you are always right.  She may scold you for little things, but never for the big ones.  ~Harry Truman






Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress