donderdag 31 mei 2012

Outfit: Bachelorette party






Maandag vierde ik de vrijgezellendag van de zus van de BF. Ik was eerst van plan om deze outfit aan te doen, tot ik hoorde dat we een hele dag door Brugge zouden lopen en de weer man ook nog koud weer voorspelde aan zee. Ik ging die dag dus voor een kleedje en ballerina's. Ik wou toch nog graag deze outfit aan jullie tonen omdat ik hem zo leuk vind en hij zo gemakkelijk zit. Tijdens de vrijgezellendag hadden we enorm veel plezier: we lieten haar opdrachten doen, aten lekkere dingen en hebben op strand gelegen. 
Volgende vrijdag is het DE dag en ik kijk er al naar uit. Ik kan niet wachten tot het mijn moment is, dus BF you know what to buy for me! 
Ik draag: blazer van Zara, jumpsuit van H&M en schoenen van Pimkie.


Kisses Ellen

1 opmerking:

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress