vrijdag 22 juni 2012

Guest outfit: My sister ready for her prom




Mijn kleine zusje wordt groot. Vandaag kreeg ze het leuke nieuws dat ze haar diploma middelbaar onderwijs heeft behaald. Ik ben super trots op haar! Ze kon dit goede nieuws meteen al vier op het eindejaarsbal van haar school. Ik weet mijn uitslag normaal 30 juni, maar aangezien ik dan in Londen ben. Zal ik enkele dagen later mijn uitslag weten als ze de punten hebben opgestuurd.
Mijn zus draagt een kleedje van Lily's, ketting van De Blender en schoenen van Shoe Discount.

Kisses Ellen

2 opmerkingen:

  1. Oh, ze ziet er leuk uit!! De kleur van het jurkje en dan de mooie ketting is supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kleedje! En een mooie ketting!

    Ik volg jouw blog!
    Wil jij ook de mijne volgen?

    Lieselotte
    http://andthesummerof84.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress