woensdag 1 augustus 2012

Outfit: jeans shirt


Wat hebben jullie al gedaan deze vakantie?






Lang geleden dat ik nog eens een iets heb gepost op mijn blog. Dit komt omdat ik het druk had met te leren voor mijn herexamens. Ik ben nog steeds boos op mezelf voor deze 3 herexamens, maar ik hoop er door te zijn deze keer. Dus nog veel studeren deze week en dan terug 3 weken vakantiewerk gaan doen. Vorige week ben ik ook een weekendje naar Maastricht geweest met mijn mama, ik heb vaak door de winkelstraten gelopen maar niets gekocht. Good girl! Eind augustus ga ik met de BF ook nog op vakantie, we gaan een weekje naar Corfu.
Ik draag: jurkje van Primark, jeans shirt van H&M en schoenen van brantano.


Kisses Ellen

1 opmerking:

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress