woensdag 15 augustus 2012

Outfit: Sporty summer





Het was weer super lang geleden dat ik mijn sneaker wedges van River Island had gedragen, tijd dus om ze nog eens uit de kast te halen. Zondag ging ik naar de kermis in Brussel, ons vertrek verliep niet zo vlot als gepland. We stonden in panne op de E40, ik moet toegeven dat ik echt wel bang was. Al die auto's die voorbij rijden tegen een snelheid van 120 km/uur. Maar al snel bleek de benzine gewoon op te zijn en waren we snel weer verder. Op de kermis was het erg druk en warm, dus de eerste attractie dat de Bf en ik deden was een waterattractie, afkoeling ! Het was een fijne dag, de kermis loopt nog tot 19 augustus dus breng snel nog een bezoekje.
Ik draag: schoene: river islang, bloesje: naf naf en schort: only


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress