woensdag 2 januari 2013

Outfit: A new year, a new start




Een gelukkig nieuwjaar aan al mijn lezers. Voor het nieuwe jaar, wou ik ook een nieuwe start maken.
Lees verder hieronder.







broek, shirt en blazer van H&M, schoenen van Kling 

De laatste tijd heb ik mijn blog een beetje verwaarloosd. Ik doe momenteel stage bij de politie en ik heb het erg druk. Lange dagen en wanneer ik thuis kwam had ik geen tijd meer om foto's te trekken.
Maar ik beloof dat ik dit jaar meer mijn best ga doen om zoveel mogelijk te posten. 
Ik koos ook voor een nieuwe naam voor mijn blog om zo de nieuwe start helemaal compleet te maken.
Wat vinden jullie van de nieuwe naam?

Kisses Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress