zondag 17 februari 2013

Rihanna for River Island

Gisteravond kon je live de show van Rihanna for River Island op LFW volgen.


Wanneer ik op de live stream keek, had ik al meteen door dat het geen 'normale' catwalkshow ging zijn.
En wat ik dacht, klopte. Er stonden stellingen met verschillende hokjes, de modellen moesten steeds doorschuiven naar het volgende hokje. Zo kon je de kledij meerdere keren zien.



Ik ben erg fan van de collectie omdat je ziet dat de collectie geïnspireerd is op de stijl van Rihanna.
Er zijn ook verschillende stijlen in de collectie, er zijn wat stoerdere stukken met jeans en truien die rond het middel werden geknoopt. Er waren ook kleedjes, bloemenprints en zelfs een badpak.
 In het voorfilmpje zag je ook dat Rihanna nauw betrokken was bij de uitwerking van de collectie.
Ik toon jullie mijn absolute favorieten:






Op het einde van de show stonden alle modellen op de constructie en in het midden stond Rihanna.
Wat zag ze er weer stralend uit, ik ben echt fan van haar nieuw look.


Wie de show nog eens opnieuw wil bekijken, kan dat via deze link.
De collectie is vanaf 5 maart 2013 te koop in de River Island in Antwerpen of online. 

Welke stukken zijn jouw favoriet en heb je ook naar de show gekeken? 

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress