donderdag 4 april 2013

I won the collection of Eva Daeleman x Vila

Enkele weken geleden ontving ik een mailtje van Belmodo, met hierin het leuke nieuws dat ik de volledige collectie van Eva Daeleman x Vila heb gewonnen.
Ik weet nog dat ik mee deed met de wedstrijd omdat ik zelf geen tijd had om de collectie te gaan kopen in de winkel. Nooit had ik gedacht dat ik deze wedstrijd zou winnen.





Vorige week vrijdag mocht ik mijn prijs gaan ophalen bij Belmodo. Vol zenuwen stapte ik in de auto en reed richting Berchem. Daar werd ik hartelijk ontvangen door de mensen van Belmodo en voornamelijk door Lien. Zij overhandigde mij deze prijs en trok de foto's die ik in deze post heb gebruikt.



Ik ben echt super blij met deze prijs! Ik toon jullie binnenkort zeker nog wat foto's als ik de kledij draag.

Bedankt Belmodo voor de mooie prijs!

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress