woensdag 26 juni 2013

Deautybox juni 2013


Vandaag stel ik jullie de deautybox van juni voor. 
Als je de box nog moet openen of krijgen, kijk dan zeker niet verder!



Deze keer zitten er 4 full size producten en 1 luxe sample in de box. 
Hieronder toon ik jullie de producten in detail:

1. Catrice- Ultimate color lipstick " It's a Matte World" (full-size)

Deze lipstick is een prachtige koraalrode kleur en zorgt voor de meest glamoureuze lippen. 
De structuur van de lipstick is romig en droogt de lippen niet uit. 
Perfecte lipstick om te dragen voor een avondje stappen of als je make-up wat feller mag zijn.

2. Catrice- Absolute NUDE oogschaduw palette (full-size)


Dit palette bevat 6 bruine tinten waarmee je leuke looks kan creëren. 
Je kan experimenteren met de donkere en lichtere kleuren . 
Het is ook erg handig dat het palette een dubbele applicator bevat, 
zo hoef je geen kwasten met je mee te nemen.
Ben je op zoek naar inspiratie voor een look, klik dan hier!

3. Etat Pur- Actif Pur (full-size)

Etat Pur staat bekend voor het bieden van oplossingen voor elk huidprobleem.
In elke box zit een ander product, ik heb een product gekregen voor zware benen. 
Ik heb hier zelf geen last van, dus ik ga dit product aan mijn mama geven. 

4. Estée Lauder- Revitalizing supreme ( luxe sample)

Deze crème hydrateert en verjongt de huid. 
De crème vermindert de zichtbare tekenen van huidveroudering. 
Deze crème is nog niet aan mij besteed en gaat bij deze ook doorgegeven worden aan mijn mama.

5. Lamazuna- natuurlijke zeep ( full-size)

Dit is een traditionele zeep uit Syrië en is bekend om zijn unieke samenstelling met laurier- en olijfolie.
De zeep is geschikt voor alle huidtypes en is uitermate geschikt voor mensen met acné en eczeem.
Wanneer ik de deautybox open deed, merkte ik al meteen de heerlijke geur van de zeep.

6. Eucerin- Scheerschuim voor hem ( luxe sample)
Er zat nog een extraatje in de box. Er werd ook aan onze mannen, vriendjes, .. gedacht. 
Zo kunnen zij de hele zomer gladgeschoren rondlopen.


Mijn mening: 
Er zitten deze keer veel full-size producten in de box, wat ik altijd erg fijn vind. 
Ook zit er deze keer weer eens make-up in, wat nog vaker mag gebeuren. 
Ik vind het wel jammer dat de make-up van het budgetmerk Catrice is, ik had liever make-up gezien van iets luxere merken.
De reden daarvoor is dat ik de deautybox genomen heb om nieuwe producten te leren kennen, Catrice is een merk waar ik regelmatig dingen van koop. 
Het had voor mij dus fijner geweest moest er een ander merk als L'oreal of Babor, .... omdat dit merken zijn waar ik zelf niet snel dingen van koop en ik hiervan wel producten wil leren kennen. 


Kisses Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress