zondag 16 juni 2013

What did I buy in Barcelona?


Vorige week ging ik 3 dagen naar Barcelona met de BF. 
Ik had hem al op voorhand gewaarschuwd dat ik veel zou shoppen.
 Uiteindelijk heeft hij meer als mij gekocht! 
Ik ging de typische winkels binnen als Zara, Mango, Pull & Bear,.. 
Hieronder een overzichtje van wat ik heb gekocht: 



Ik kocht een handtas bij Mango, niet in de winkel maar op een marktje georganiseerd voor een liefdadigheidsorganisatie. Hier stond een kraam van Mango en ik kocht de handtas voor slechts €19.
De slippers kocht ik bij Zara Home en ze zitten echt hemels, ik droeg ze elke avond om mijn voeten te laten bekomen van al het stappen. 
Wanneer ik de citytrip plande naar Barcelona, keek ik er super hard naar uit om naar Sephora te gaan. 
Eens we in de winkel waren, was ik zo onder de indruk van alle producten dat ik niet meer wist wat te kopen. Het Naked Basics palet van Urban Decay stond al lang op mijn verlanglijstje maar in Sephora zelf bleef ik twijfelen of ik het wel moest kopen. 
Ik besliste om het niet te kopen, tot plots mijn vriend het palet pakte en ging afrekenen. 
Ik had niet echt door wat er gebeurde tot hij me het palet terug gaf. 
Het was een cadeautje van hem want hij vond het zo erg dat ik maar aan het twijfelen was, wat een schatje!


Het lichte blauwe en groene shirtje komen van Zara, het roze bloesje komt van een plaatselijk winkeltje 
en de peplum top met bloemen komt van H&M. 

Uiteindelijk kocht ik ook nog een broek bij Pull & Bear en een blaze bij Mango. 


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress