dinsdag 27 augustus 2013

Deauty box: One year deauty

 Hij is er weer! De deautybox van deze maand. Dit keer is het een speciale box, deauty viert namelijk zijn eerste verjaardag! Heb je de box nog niet ontvangen? Kijk dan zeker niet verder want ik ga zo dadelijk de inhoud van de box tonen.




In de box zitten 5 producten en ze zijn allemaal full-size, hoera!

Garnier- Perfect Blur: Een gladmakende créme, die in 5 seconden jouw huid mat,strak en glanzend maakt.
De werking van de créme komt nog op de blog van Deauty. Ik ga zelf ook het product proberen. 
(Prijs: €10,99)
Clinique- Long lasting lipstick 'All heart": Deze lipstick is satijnrood en heeft een beige ondertoon. 
Ik ben zelf niet zo'n fan van lipstick. Ik heb een issue met mijn lippen. Toch heb ik deze lipstick geprobeerd en ik ben zeker fan. De kleur is niet te rood en kan zeker elke dag gedragen worden. 
Ik heb de lipstick onderworpen aan de eettest en de lipstick blijft waar hij moet zitten.
(Prijs:€ 21,47)
Foto met lipstick: 

Maybelline-Baby Lips:Wat was ik blij als ik dit product vond in de box. Deze lipbalsem is rijk aan anti-oxidanten en vitaminen. Hierdoor hydrateert en verzorgt deze stick jouw lippen.
Ik was al fan van deze lipbalsem na het lezen van dit artikel op de site van Beautygloss.
(Prijs: €3,99)

Avril- Blush: Deze blush is erg gepigmenteerd en makkelijk aan te brengen. Deze zorgt voor een gezonde blos op jouw kaken. Deze blush bevat geen parabenen. 
(Prijs: €2)


Bioderma- sensibio H2O: Dit product wordt gebruikt om je gezicht te reinigen. Dit product bevat geen alcohol en is dus ook geschikt voor de ogen en de gevoelige huid.
(Prijs: € 9,20)

Extra's:
- Het lint dat rond de deautybox zit, kan je gebruiken als haarlint. Super leuke tip Deauty!


- Ook met het menu kan je hergebruiken. Je legt het vanonder in een pot, doet er aarde op en geeft het water. Normaal, ik ben niet zo'n held met bloemen, komen er dan bloemen uit. Super leuk!


Hebben jullie de deautybox ontvangen? En wat vinden jullie ervan?

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress