zaterdag 31 augustus 2013

Event: Sofie Valkiers for Essentiel


Donderdag was ik uitgenodigd voor de launch party van de collectie van Sofie Valkiers for Essentiel, Sofie is wel beter gekend als Fashionata.
De launch party ging door in de Essentiel winkel in de Schuttershofstraat.



Sofie werd een hele avond omgeven door pers voor interviews. 
Ze verscheen zelfs op het VTM nieuws. 





Enkele van mijn favorieten stuks uit de collectie. Ik heb zelf de 'OMG, Forget me not' t-shirt gekocht.
Ik kon ook even met Sofie zelf praten. Zij vertelde me dat de collectie echt haar persoonlijke stijl weergeeft.
Zo koos ze bij het pailletten rokje, voor matte pailletten omdat bling-bling niet haar stijl is.

Ik wil hierbij Sofie nog proficiat wensen met haar collectie! 

Kisses Ellen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress