zaterdag 24 augustus 2013

Must visit webshop: Modemusthaves



Sinds kort ben ik helemaal verslaafd aan de webshop Modemusthaves.
Het begon met een horloge voor mijn zus haar verjaardag en ondertussen heb ik nog 4 bestellingen gedaan.
Op webshop kan je kledij, accessoires en schoenen vinden. Ze zijn steeds up to date met hun trends.
Bij elk artikel dat op de site staat, staat ook een foto hoe zij het hebben gecombineerd. Erg handig als je niet weet hoe je dat zou dragen.
Bovendien is jouw bestelling binnen de 3 dagen bij jou thuis. Erg leuk dat je niet lang moet wachten op jouw bestelling.

Een overzichtje van mijn aangekochte 'musthaves', ik toon ook binnenkort enkel outfit hiermee:


Ga dus zeker eens een kijkje nemen op de site.
En nog een kleine tip, momenteel is er sale op de site. Zeker de moeite waard!

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress