donderdag 3 oktober 2013

My Outfit: The BF jeans




Ik draag: broek van Primark, Trui van Esprit, blazer van FCUK,  schoenen van Converse bij Spartoo, 
armband van Just Julia en handtas van Modemusthaves.

Ondertussen ben ik al een week bezig met het nieuwe academiejaar en zoals ik al eerder vertelde had ik echt nood aan platte schoenen. Daarom bestelde ik bij Spartoo een paar all-stars. 
Ik wil Spartoo hartelijk bedanken voor de goede service! Mijn pakketje was blijkbaar beschadigd en kwam maar niet aan bij mijn Kiala-punt. Ik nam contact op met Spartoo en zij vertelde me dat mijn pakketje terug naar hen werd gestuurd omdat het beschadigd was. Zij stelde me voor om op hun kosten mijn schoenen via een express zending te versturen. Zo had ik 2 dagen later mijn schoenen toch nog.
Het armbandje dat ik draag op de foto is van Just Julia, bezoek zeker eens haar website. 
Ze verkoopt super mooie juwelen en bovendien zijn de juwelen handgemaakt door vrouwen uit verschillende landen. Op de foto draag ik een armbandje van de Nepal collectie, dit armbandje is door een vrouw uit Nepal gemaakt. 

Kisses Ellen 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress