vrijdag 15 november 2013

New in: Isabel Marant pour H&M




Gisteren was het eindelijk zover. De collectie van Isabel Marant pour H&M lag in de rekken.
Mijn plan was om vroeg op te staan en als eerste aan de H&M te staan, maar dit plan is mislukt.



 Ik was pas om 09u05 in de H&M van Brussel.
Het gedeelte  waar de collectie van Isabel Marant lag, was zo goed als leeggeplunderd.
Aan een rek zag ik het kleedje nog hangen en dit was, lucky me, mijn maat.
Ik nam plaats aan het rek naast de paskamer.  Daar werd al snel de blauwe jas terug gehangen.
Deze was van de kindercollectie, maar maat 170 paste gelukkig.
Nadien liep ik nog wat rond en keek wat tussen de rekken en daar zag ik de zwarte blazer hangen.
En weer had ik geluk, het was de blazer in maat 36.
Ik had nog heel graag de botjes gehad maar daar had ik de hoop voor opgegeven.
Daarvoor had ik wel om 5u moeten opstaan.
Een overzichtje van mijn aankopen:









Wat hebben jullie van de collectie gekocht?
Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress