vrijdag 8 november 2013

Outfit: What did I wear for the pressdays?







Ik draag: jeans, trui en blazer van H&M, jas van Pull & Bear, sjaal en handtas van Zara en schoenen van Torfs

Dit jaar was ik voor de eerste keer uitgenodigd op de pressdays. 
Ik had gisteren een dagje vrij op school en kon met een gerust hart naar Antwerpen gaan. 
Ik bezocht de showroom van Marnix & Ally en Media Mania PR.
Ik kreeg ook een uitnodiging van het PR bureau van Fred de la Bretoniere, maar ik voelde me in de namiddag zo ziek dat ik daar niet meer geraakt ben. 
Ik maak ook nog posts over de  nieuwe collecties die ik heb ontdekt in de showrooms.
Ik koos voor een comfortabele outfit, om makkelijk van het ene PR bureau naar het andere te gaan.



Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress