zaterdag 18 januari 2014

My inspiration lately!



Het is weer die tijd van het jaar. Het zijn examens en ik baal enorm. 
Ik ben nooit gemotiveerd om te studeren en examens maken mij zenuwachtig!
Ik hou deze maand een hele maand een pyjamafeestje, dus veel outfits heb ik niet om te tonen.
Daarom toon ik jullie leuke inspiratiefoto's die ik vond op Tumblr, want dat is zoveel interessanter dan studeren!









Zelfs in mijn pyjama ga ik op zoek naar leuke outfits! 
Ik wil wat meer experimenteren met mijn outfits, dus ga ik op zoek naar leuke inspiratie.



How pretty! Ik wil mijn haar ook wat meer 'big' dragen.
Krullen lukken niet goed in mijn haar, ze gaan vaak raar zitten.
Misschien kan ik dit oplossen door het 'big' te dragen.

Relax! Net wat ik nodig heb een lekker warm bad met veel kaarsen.
Ik heb nood aan wat ontspanning. Nog 5 examens te gaan......

How cute are Blue Ivy and North!
Ik wil graag zo'n schattige kindjes, maar eerst mijn studies afmaken.




I want this closet! Een meisje kan nooit genoeg schoenen hebben.

Mijn zus en ik zijn echt elkaar beste vriendinnen. We delen alles en zelf nu ik een maand bij de BF ben, bellen en smsen we regelmatig! We houden elkaar ook op de hoogte van alle goede online shops.
Eigenlijk pushen we elkaar om online dingen te kopen, haha! 


Hebben jullie examens en waar vinden jullie leuke foto's die kunnen dienen als inspiratie?


Kisses Ellen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress