zaterdag 7 juni 2014

Inspiration: Attending a friend's wedding.


Vandaag ga ik naar de trouw van een vriend van mijn BF. De eerste van alle vrienden die de stap zet om te trouwen. Het gaat mooi weer zijn dus dat is al mooi meegenomen.
Ik vind het altijd moeilijk om een outfit te kiezen voor een trouw, je wilt ook niet te chique zijn.
Ik ging op zoek naar leuke inspiratiefoto's op Pinterest.


Voor de outfit zou ik gaan voor een kleedje, zeker omdat het morgen 30° wordt.



Haar kies ik voor mijn haren in een opsteekkapsel of een paardenstaart. Ik draag mijn haren altijd los en ik wil eens iets anders doen.




Wat ik uiteindelijk heb aangedaan komt zo snel mogelijk op de blog.

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress