dinsdag 24 juni 2014

Outfit: soft colors




Ik hou van dit weer, niet te warm en niet te koud. Hoog tijd om de losse broeken boven te halen.
Deze broek zit echt geweldig, lekker zacht alsof ik mijn pyjamabroek nog aan heb.
De broek is van de H&M Conscious Collection, ik weet nog dat ik ze erg graag wou toen de collectie uitkwam. 
Maar ik vond ze nergens meer tot ik de H&M van Kortrijk binnenliep en daar de broek zag hangen en ook nog met een soldenprijs.
 En aangezien er nog leuke spullen hingen zat ik al snel aan mijn twee stuks waardoor de soldenprijs telde.



Ik draag blazer, broek en bloesje van H&M, schoenen van Tamaris en handtas gekocht in een closetsale.

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress