zondag 13 juli 2014

Outfit: LN Andes Scarf






Eén van de dingen op mijn verlanglijstje was een sjaal van LN Andes. Niet alleen zijn de sjaals super mooi,
ook steun je er een goed doel mee. Namelijk inwoners uit Peru die de kans krijgen om te werken.
Nu als student had ik niet altijd het budget om zo'n sjaal te kopen, maar afgelopen week waren er op de site van LN Andes shitty weather kortingen en ging er 30% af van de prijs.
De perfecte gelegenheid om mijn eerste LN Andes sjaal te kopen. 
Ik koos voor het Big Bertha model in het beige. 
Ik hou ervan als mijn sjaal grote en brede is en ik koos voor een kleur dat ik met veel kleuren kan combineren. 


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress