dinsdag 16 september 2014

Outfit: Some changes in my life





Dit was jaren mijn eindstation, maar sinds begin deze maand is dit veranderd.
De grote stap is gezet, de BF en ik wonen samen.
Het is nog even wennen, want geef toe thuis wonen heeft zo zijn voordelen.
Het eten staat klaar als je thuis komt en het huis is altijd netjes, dit is nu wel even anders.
Na mijn werk begin ik te koken en woensdag is onze kuisdag. Ja ook dat hebben we al afgesproken.
Mijn vriend woonde al alleen en zijn flat was een echte mannenflat, hoog tijd om een vrouwelijke touch te geven. Kaarsen, kadertjes en leuke vaasjes in de aanslag.
Ook een grotere kast moet er nog komen, mijn vriend wist niet dat ik zoveel kleren had.

Wonen jullie al alleen of samen met jouw vriend(in)? 

Kisses Ellen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress