donderdag 5 maart 2015

Inspiration: Sneakers




Sneakers zijn hot en duidelijk aanwezig in het straatbeeld.
Ook ik ben overgestapt naar comfy sneakers.
Tot vorig jaar droeg ik enkel hakken om me niet zo klein te voelen, 
maar het comfort van de sneakers heeft mij overtuigd.
En toch ook een beetje al die losse stenen en kasseien in Leuven.
Daarom keek ik wat rond op Pinterest en toon ik jullie enkele van mijn 
favorieten outfits met sneakers en waar je ze kan kopen.



De Nike Rosherun is oa. hier verkrijgbaar.


De Nike Air Max 90 is oa. verkrijgbaar hier


De New Balance sneaker zijn oa. hier verkrijgbaar.


Mijn ultieme favoriet en sinds kort in mijn bezit, de Adidas Stan Smith zijn oa. hier verkrijgbaar.


En als laatste, de Converse Chuck Taylor All Star. Deze hebben denk ik al velen in hun schoenenkast, mocht je nog een paar willen ze zijn oa. hier te verkrijgen.


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress